Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | Okul öncesi dönem çocuklarına kavram öğretiminde görsel iletişim tasarımının rolü: Çocuk kitapları üzerinden bir inceleme | Işkın, Rana |
2024 | Mekân tasarımcılarının renovasyon projelerinde genişletilmiş gerçeklik teknolojileri kullanımının araştırılması | Daşkın, Elif Naz |
2024 | Müzelerin görsel kimlik ve çevresel grafik tasarımı bağlamında incelenmesi: Arslantepe Höyüğü Açık Hava Müzesi için tasarım önerisi | Gençaslan, Kübra |
2023 | Alışveriş yolculuklarında temas edilen kanalların kişiselleştirilmiş müşteri deneyimlerine etkisi | Ulusoy, Candan |
2023 | Tasarım stüdyolarında gün güneş ışığının etkin kullanımı üzerine bir analiz | Güler, Hami̇de |
2023 | İçmimarlık öğrencilerinin tasarım yaklaşımının sinematik iç mekân analizleri ile desteklenmesi: Sineiçmekân ders modeli örneği | Bostancı, Pınar |
2023 | Türkiye Radyo Televizyon Kurumu'nun (TRT) ve özel tv kanallarının kimlik jeneriklerinin görsel iletişim tasarımı bağlamında karşılaştırılmalı olarak incelenmesi | Demi̇rkaya, Burak |
2023 | Tasarim yoluyla arastirma yöntemiyle özgün bir ergonomik bilgisayar faresi tasarlanmasi ve dogrulanmasi | İpek, Acar |
2022 | Aydinlatma tasarimi egitiminde artirilmis gerçeklik uygulamalari ile aydinlatma tasarimlarinin incelenmesi | Mahitapoğlu, Betül |
2023 | Korku yaratmak: Korku oyunlarinda kullanilan tasarim unsurlari üzerine bir inceleme | Ersan, Selin |
2022 | Görsel iletişim tasarımı bölümü stüdyo derslerinin uzaktan eğitim modeli ile gerçekleştirilmesinde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri | Tonuç, İlkim Eda |
2022 | Seramik sanatçılarının ve endüstriyel seramik tasarımcılarının seramik eğitimine yönelik görüşleri | Gürsoy İnceoğlu, Azra |
2022 | Psikiyatri kliniklerinde deneyimsel tasarımın hastalar üzerine etkileri: Özel Boylam Hastanesi örneği | Dağlı, Dilan |
2022 | Paylaşımlı çalışma mekânlarında kişiselleştirme problemine yeni bir öneri: Genişletilmiş gerçeklik uygulamalarının kullanımı | Çorluluoğlu, Gizem |
2022 | Metaverse'de ınfluencer pazarlamaya yönelik bir inceleme | Güngör, İrem |
2021 | Kullanıcı deneyiminin başlangıcı: Çocuk kullanıcıların mobil uygulamalar ve arayüz tasarımlarına ilişkin algı, tutum ve beklentileri | Öztürk, İpek |
2020 | Kişisel koruyucu donanım tasarımlarının kadınların iş hayatındaki yeri: Karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri | Öcal, Naz |
2020 | Çağdaş müze mekânlarının tasarımında kullanıcı deneyimininbir bağlam yaratma aracı olarak kullanımı | Özlek, Merve |
2020 | El rehabilitasyonunda oyun kumandası özelliğine sahip egzersiz aracı tasarım ve geliştirilmesi | Kaboğlu, Fikriye Büşra |
2020 | Fizyoterapi ve rehabilitasyon merkezlerinde duyusal tasarımın serebral palsi hastaları üzerindeki etkileri ve yeri | Özozan, Burcu |