Browsing by Author Karabacak, Zaliha İnci

Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Destinasyon Markalamada Dijital Hikâye Anlatımı: Göbeklitepe ÖrneğiKarabacak, Zaliha İnci 
2019Dijital çağda korku ve keyfin yeni tanımı: FoMO ve JoMOSezgin, Ayşe Aslı; Karabacak, Zaliha İnci 
Apr-2015An Extraordinary Leader: Queen ChristinaKarabacak, Zaliha İnci 
2016Medyada ve Reklam İçeriğinde Kadın Bedeninin Alternatif Temsili: Fatkini KampanyasıKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
2023The Metaverse as Influencer Marketing Platform: Influencer-Brand Collaborations of Parıs Hilton with ‘Superplastic’, ‘Bohoo’, and ‘Levi’s’Karabacak, Zaliha İnci ; Güngör, İrem
2022Metaverse'de ınfluencer pazarlamaya yönelik bir incelemeGüngör, İrem
2019The Reflection of Popular Culture on Calendar PhotosKarabacak, Zaliha İnci 
Dec-2019Social Media Aspect of Corporate Profiles of Universities: The Divide Between Public and Private UniversitiesSezgin, Ayşe Asli; Karabacak, Zaliha İnci ; Elmasoğlu, Kamile; Türkoğlu, Emir
2021Stories of Turkish Cultural Heritage Motifs Subject to Digital Marketing in FashionKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
Jun-2019Türkiye’de Dijital Dönüşüm Ve Dijital OkuryazarlıkKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
2019TÜRKİYE’DEKİ DERGİ REKLAMLARINDA GÖRSEL İLETİŞİM ARACILIĞIYLA YENİLİK TÜRLERİNİN SUNUMU: TÜKETİM TOPLUMU BAĞLAMINDA BİR DEĞERLENDİRMEKarabacak, Zaliha İnci ; Kazancı, Metin
2019Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi AyrımıSezgin, Ayşe Aslı; Karabacak, Zaliha İnci ; Elmasoğlu, Kamile; Türkoğlu, Emir