Skip navigation
GCRIS
Home
Collections
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Reports
Explore by
Collections
Research Outputs
Researchers
Organizations
Projects
Help
Sign on to:
My GCRIS Repository
Receive email
updates
Edit Account details
Browsing by Author
Kasnakoğlu, Berna Tarı
Enter a last name
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 2 to 14 of 14
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Cogˆrafı· ı·s¸aretlı· u¨ru¨nlerde markalas¸ma ve pazarlama stratejı·lerı· u¨zerı·ne bı·r c¸alıs¸ma
Lalelidağ, Ayşe Nur
2021
Coğrafi işaretli ürünlerin yer markalaşması ve tüketicinin referans fiyatı ödeme durumu ile ilişkisi
Alataş, Cansu
2022
Çevrimiçi ikinci el sektöründe satıcı-tüketici özelliklerinin satıcı-tüketiciye olan sadakate olan etkisi
Kalender, Yunus
2019
Girişimcilik sürecinde pazarlama ve satış aktivitelerinin etkileri ve önemi
Turgut, Ezgi
2019
Hediyenin uygunluğunun ve hediye verilen ortamın, hediyeden duyulan memnuniyete, sosyal ilişkiye ve hediyeye karşılık verme isteğine olan etkisi
Özegen, Esma Betül
2014
Hekim-hasta ilişkisinde olumlu ve olumsuz duyguların tüketici davranışı çerçevesinde incelenmesi
Pak, Halil
2021
İkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesi
Uslu, Beliz
2020
Kobi'lerin dijital dönüşümü
Dündar, Mukaddes Merve
2013
Marka değerleme yöntemleri ve kişisel marka değeri: Şarkıcı, doktor ve politikacı örnekleri
Özsevinç, Tuba
Jul-2015
Markaya düşkünlük kavramı ve ürün kategorisine göre farklılıklar
Pak, Halil; Kasnakoğlu, Berna Tarı
2020
Süpermarket (Hizmet) sektöründe satış personelinin tavsiye verme davranışının ortak yaratıma (Co-creation) etkisi
Çağlar, Yakup
2022
Üçüncü kişilerin varlığının birlikte değer yaratma sürecine etkileri
Yalçın, Tuana Fırtına
May-2017
Why Do We Make Sport: The Importance of Psycho-Social Motivations in Adult Sports Participation
Jular, Jansanem; Kasnakoğlu, Berna Tarı