Browsing by Author Kasnakoğlu, Berna Tarı

Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Birlikte yaratma sürecinde karşıkarşıya gelme faktörünün etkisiGürbüz, Hande
2020Cogˆrafı· ı·s¸aretlı· u¨ru¨nlerde markalas¸ma ve pazarlama stratejı·lerı· u¨zerı·ne bı·r c¸alıs¸maLalelidağ, Ayşe Nur
2021Coğrafi işaretli ürünlerin yer markalaşması ve tüketicinin referans fiyatı ödeme durumu ile ilişkisiAlataş, Cansu
2022Çevrimiçi ikinci el sektöründe satıcı-tüketici özelliklerinin satıcı-tüketiciye olan sadakate olan etkisiKalender, Yunus
2019Girişimcilik sürecinde pazarlama ve satış aktivitelerinin etkileri ve önemiTurgut, Ezgi
2019Hediyenin uygunluğunun ve hediye verilen ortamın, hediyeden duyulan memnuniyete, sosyal ilişkiye ve hediyeye karşılık verme isteğine olan etkisiÖzegen, Esma Betül
2014Hekim-hasta ilişkisinde olumlu ve olumsuz duyguların tüketici davranışı çerçevesinde incelenmesiPak, Halil
2021İkinci el ürün pazarında tüketici davranışının incelenmesiUslu, Beliz
2020Kobi'lerin dijital dönüşümüDündar, Mukaddes Merve
2013Marka değerleme yöntemleri ve kişisel marka değeri: Şarkıcı, doktor ve politikacı örnekleriÖzsevinç, Tuba
Jul-2015Markaya düşkünlük kavramı ve ürün kategorisine göre farklılıklarPak, Halil; Kasnakoğlu, Berna Tarı
2020Süpermarket (Hizmet) sektöründe satış personelinin tavsiye verme davranışının ortak yaratıma (Co-creation) etkisiÇağlar, Yakup
2022Üçüncü kişilerin varlığının birlikte değer yaratma sürecine etkileriYalçın, Tuana Fırtına
May-2017Why Do We Make Sport: The Importance of Psycho-Social Motivations in Adult Sports ParticipationJular, Jansanem; Kasnakoğlu, Berna Tarı