Browsing by Author Sezgin, Ayşe Aslı

Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Dijital çağda korku ve keyfin yeni tanımı: FoMO ve JoMOSezgin, Ayşe Aslı; Karabacak, Zaliha İnci 
Dec-2019Dijital Ortamda Örnek Bir Gönüllülük Projesi: Türkiye’nin İhtiyaç Haritası’nda Gençlerin Görünümüne Yönelik Bir DeğerlendirmeKarababak, Zaliha İnci; Sezgin, Ayşe Aslı
2016Medyada ve Reklam İçeriğinde Kadın Bedeninin Alternatif Temsili: Fatkini KampanyasıKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
2021Stories of Turkish Cultural Heritage Motifs Subject to Digital Marketing in FashionKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
2016Toplumsal paylaşım ağlarında sosyal tabakalaşma:Muhafazakâr burjuvaziye yönelik reklam metinleriSezgin, Ayşe Aslı; Karababak, Zaliha İnci
Jun-2019Türkiye’de Dijital Dönüşüm Ve Dijital OkuryazarlıkKarabacak, Zaliha İnci ; Sezgin, Ayşe Aslı
2019Üniversitelerin Kurumsal Profillerinin Sosyal Medya Boyutu: Devlet ve Vakıf Üniversitesi AyrımıSezgin, Ayşe Aslı; Karabacak, Zaliha İnci ; Elmasoğlu, Kamile; Türkoğlu, Emir
Jun-2020Yükseköğretimde Dijital Dönüşüm Ve Dijital Okuryazarlık Dersine Yönelik Betimsel Bir AnalizSezgin, Ayşe Aslı; Karababak, Zaliha İnci